1.Izađite kad god možete

Jedan od načina da kancelarijski život bude produktivniji je da izađete iz kancelarije kada ne radite, naročito u vreme ručka. Prednosti toga mogu biti značajne; nedavno istraživanje je pokazalo da oko 79% ljudi koji su ručali izvan kancelarije imaju više energije za dalji rad.

Ovo može pomoći da izbalansirate svoj posao / život tako što kancelarija postaje prostor koji je samo za rad, ali što je još važnije odlazak na ručak takođe može biti odličan način da bolje upoznate svoje kolege!

lunch

 

2. Dodajte fleksibilnost vašem planu rada

Kao dodatak odlasku iz kancelarije u vreme pauze, zašto ne biste pitali da li je moguće da radite od kuće povremeno? Oko 75% ispitanika u nedavnoj anketi reklo je da su produktivniji kad rade od kuće. Promena okoline može da bude pravi podsticaj za vašu inspiraciju i potencijalno mirno, oslobođeno pritiska okruženje može povećati produktivnost; samo pazite da vaša kućna kancelarija bude potpuno opremljena pouzdanim spajalicama i svim drugim suštinskim kancelarijskim materijalom.

3. Iskoristite vreme na najbolji mogući način dok se vozite do posla

Putovanje na posao može biti iskustvo koje kod ljudi izaziva strah; dočarava slike pretrpanih autobusa i hroničnog zastoja. Međutim zašto to ne iskoristiti u svoju korist? Možete da iskoristite too vreme da se psihički pripremite za rad na početku dana. Jedna od najboljih stvari rada u kancelariji je razdvajanje posla i kuće i to može se povećati ako bolje iskoriste vreme dok se vozite do posla.
Podkastovi su odličan način da proširite svoj um; možete preuzeti jednu od mnogih lekcija za učenje jezika ili poneti sa sobom roman koji ste oduvek želeli da pročitate.

going-to-work