Izvor: Steelcase.com

 

Sve što radite u vašoj kancelariji ima uticaj. Od boje zidova do rasporeda sedenja, rasvete, sve zajedno čini razliku. Stoga, kada govorimo o kancelarijskom nameštaju, efekat koji će imati na zaposlene mora biti razmotren. Detaljnije smo proučili zašto je posedovanje pravog kancelarijskog nameštaja toliko presudno.

1. Povećava produktivnost zaposlenih
Možda niste o tome razmišljali ali pravi kancelarijski nameštaj povećava produktivnost na radnom mestu. Odabirom kreativnog kancelarijskog nameštaja koji podiže kancelarijski prostor na viši nivo i čini ga manje dosadnim, možete promovisati bolje radno okruženje kako bi zadržali i privukli vrhunske talente. Potrebno je da osigurate da svaki zaposleni ima osnovno; radni sto, radnu stolicu, računar, dotok svežeg vazduha, itd. Opremanjem svog zaposlenog sa svime što mu je potrebno, on je u mogućnosti izvršiti radne zadatke bez poteškoća. Posedovanje modernog i jedinstveno uređenog poslovnog prostora s usklađenim kancelarijskim nameštajem, motivisaće i nadahnuti vaše zaposlene i tako omogućiti brže obavljanje radnih zadataka.

Hijerarhija uredskih potreba – izvor: Steelcase.com

 

Tip kancelarijskog stola koji možete ponuditi svojim zaposlenima može imati veliki učinak na produktivnost. Važno je razmisliti o vrsti radnog stola od kojeg će vaši zaposleni imati najviše koristi; kancelarijski sto za povremenu saradnju, sklopivi kancelarijski stolovi ili stolovi za timove.

Istovremeno, treba razmisliti o povezivanju i osigurati da se na radnom prostoru nalazi dovoljno utičnica, tako da svaki računar može biti korišćen bez poteškoće.

2. Atraktivno radno mesto impresionira klijente
Ako vaše poslovanje podrazumeva svakodnevno pozivanje klijenata na sastanke u vaš kancelarijski prostor, tada bi bilo dobro da imate prostor uređen s kancelarijskim nameštajem koji pokazuje moderan izgled i veštine vaše kompanije. Ako klijent želi videti protok u radu vaše kancelarije i prednost tehnologije koju koristite, morate ga time i impresionirati. Gde god da je smešten, ako je vaš kancelarijski nameštaj zastareo i izostavlja utisak vaše korporativne kulture, klijenti će imati manje poverenja u vaše poslovanje.

3. Stvara prostor za skladištenje
Održavanje kancelarijskog poslovnog prostora je primarno; zatrpanost dovodi do neorganiziranog nereda. Istovremeno, ako posedujete mnogo prostora za odlaganje, to vam dozvoljava da papirologiju, kancelarijsku opremu i sve ključno za poslovanje sačuvate u trenutku kada ih ne koristite. Ovo takođe pomaže u povećanju produktivnosti, kako dozvoljava da papirologiju odlažete u fasciklama znajući gde se šta nalazi kada vam sledeći put bude bilo potrebno.

4. Udobnost je ključna
Vaši zaposleni mogu sedeti za svojim kancelarijskim stolovima oko 8 sati svakog dana. Isto tako, vaša je uloga da im osigurate pravi kancelarijski nameštaj koji će ih podržati tokom čitavog radnog dana. Ergonomske kancelarijske stolice pružaju podršku leđima i rukama, pa tako zaposlenima omogućavaju lakšu koncentraciju s postizanjem veće udobnosti.

Ergonomska kancelarijska stolica Series 2 – izvor: Steelcase.com

 

Dodatno, podržavajući zaposlene s čestim dotokom svežeg vazduha, posebno tokom toplih letnjih meseci i osiguravajući toplinu tokom hladnih, njima omogućava nesmetan i koncentrisan rad.

Odabir pravog kancelarijskog nameštaja je od presudnog značaja, kako direktno utiče na produktivnost zaposlenih i uspešnost izvršavanja njihovih radnih zadataka, tako direktno utiče na tok i uspešnost vašeg poslovanja. Za više informacija o opremanju kancelarijskim nameštajem na raspolaganju vam stoji naš Tim stručnih savetnika za kancelarijske prostore, s kojima možete stupiti u kontakt već danas.

Delight Office Solution