U analizi trendova 2019., Delight ukazuje da milenijalci, a uskoro i generacija Z postaju sve veći procenat današnje radne snage. Time organizacije imaju i sve veću potrebu za stvaranjem boljeg iskustva zaposlenih koji podstiču mlađe radnike da ostanu u organizaciji. Dizajn kancelarije zasigurno je deo ove jednačine: u ovoj mesečnoj zbirci vesti istražujemo načine na koje boja, kultura i brendiranje utiču na moderan dizajn radnog mesta.

RASTUĆA ULOGA BOJE

Od inovativnih tehnoloških start-upova do velikih korporacija, uloga boje je stvaranje upadljivog dizajna kancelarije. Uključivanje zelenih površina i elemenata prirode nudi još jedan trend povezan sa bojama. Dodavanje zelenila i biljaka dizajnu kancelarije može da pomogne radnicima da se osećaju svežije i ujedinjeno.

BRENDIRANA RADNA MESTA

Radno mesto kao odraz brendiranja kompanije može da poboljša odnos radnika sa kancelarijskim prostorom i podstaći kohezivan osećaj identiteta zaposlenih sa radnim mestom. Napredne organizacije takođe uključuju zaposlene u proces dizajniranja novih radnih mesta specifičnih za brend.

ULAGANJE U KULTURU

Kako poslodavci nastoje da izraze svoj jedinstveni stav, dizajn radnog mesta postaje sve važniji način komuniciranja organizacijske kulture – što može biti ključno u privlačenju talenata i podsticanju značajnog okruženja za trenutne zaposlene.

Pitanje “Kako možete dizajnirati zadovoljstvo u svom poslu?” se možda u kancelarijskom dizajnu ne razmatra često, ali moderno radno mesto menja status quo. Pitanje utelovljuje novu potragu za stvaranjem prostora u kojima zaposleni rado provode vreme, kroz promišljenu primenu boja, brendiranja i kulture.

 

Delight Office Solution