Kada razmišljate o brendiranju i o identitetu vaše marke, tipični okviri unutar kojih razmišljate su Pantone skala  nijansi, logotip marke, internet stranice, poslovne kartice i generalne marketinške strategije. Identitet vaše marke vrti se oko inovativnog grafičkog dizajna, profila na društvenim mrežama i dosetljivog oglašavanja, zar ne?

Pogrešno!

Ovi faktori su naravno bitni u celokupnom procesu stvaranja snažnog proizvoda koji će se istaknuti na tržištu. Međutim, Delight će vas upoznati sa dramatičnim uticajem kancelarijskih rešenja kroz dizajn radnog mesta i kancelarijski nameštaj, koja utiču na percepciju vaše marke od strane korisnika, ali i zaposlenih.

Opremanje kancelarija i dizajn enterijera: neopevani heroji brendiranja

Isto kao što je zaposleni kojeg pošaljete na konferenciju zapravo produžena ruka vaše kompanije, kancelarijski dizajn i postrojenja vezana uz radno mesto imaju moć da izgovore hiljadu reči o etici vaše marke i njenom identitetu. Radna okolina je zapravo lice vaše firme, tako da je bitno da ona odgovara vašim zaposlenima, posetiteljima, klijentima i partnerima, kako bi ostvarila željeni marketinški učinak. Bilo da se radi o finansijskoj instituciji koja pokušava da se odmakne od stereotipa dosadnih, neinspirišućih kancelarija ili o kreativnoj agenciji koja želi da insipiše saradnju i da se pohvali najnovijom tehnologijom, dizajn radnog prostora igra vrlo bitnu ulogu.

Pod „dizajn radnog prostora i postrojenja vezana uz radno mesto“ mislimo na:

– planiranje prostora i stratešku konfiguraciju radnog mesta

– širok izbor različitih konfiguracija radnog mesta

– inovativno dizajniran komercijalni nameštaj

– modernu kancelarijsku opremu (kao što je digitalna signalizacija, kako biste mogli da šaljete poruke vezane uz vašu marku delom kompanije)

– pomno odabrane boje, tkanine i završni dodiri

Strateško prostorno planiranje i tlocrt kancelarije

Strukturiranost radnog prostora za koju ste se odlučili tokom opremanja kancelarija trebala bi da bude izravan rezultat uticaja vaše marke i njenog identiteta. Kompanija koja se diči progresivnošću, kreativnošću i timskim radom će najbolje da odražava te stavove kroz dizajn otvorenih kancelarija. Sa druge strane, za kompaniju koja koristi brojne komplikovane procese, i koja se bavi poverljivim podacima, najbolje bi bilo da se iskoriste akustična rešenja za buku, pametnu podelu prostora i privatne kancelarije podeljene vratima.

Detalje o akustičnim rešenjima za maksimalizovanje efikasnosti rada u „open space“ kancelarijama pronađite na linku:  https://www.delightoffice.hr/akusticnost-ureda/

Ekosastav šarolikih radnih okruženja

Usko povezani sa tlocrtom radnog mesta su stvarna radna okolina, koju radno mesto podrazumeva i načini rada koje ona potiče. Želite li da se vaša marka čini progresivnom, inkluzivnom i kao mesto gde je radna snaga motivisana i produktivna, morate da im ponudite izbor i nivo kontrole nad time kako, kada i gde će raditi. Kombinujte sve, od prostora za timski rad i prostora za druženje, do prostora za opuštanje i privatnih prostorija, kako biste stvorili pozitivnu sliku o vašem brendu i o inspirišućem radnom okruženju.

Kako izgled vaše kancelarije utiče na vaše zaposlene? Pročitajte više na: https://www.delightoffice.hr/kako-izgled-vaseg-ureda-moze-utjecati-na-vase-zaposlenike/

Naglašavanje ključnih stvari i završni dodiri

Kada ste razrešili tlocrt, konfiguraciju radnog prostora i same produkte, vreme je da razmislite o neophodnim završnim, sopstvenim dodirima. Šarolika radna postrojenja, strateško biranje nameštaja i tehnologije čine temelj identiteta vaše marke, ali boje, tkanine, posebni dodaci i eksperimentisanje sa trendovima daju osobinu vašem radnom prostoru.

Kako?

Boje:

Boje kompanija čine osnove brendiranja, ali one ne moraju da se pojavljuju samo na internet stranicama, marketinškom materijalu i profilima na društvenim mrežama. Boje kompanije bi trebale da budu uključene u dizajn fizičkog radnog prostora radi konzistentnosti i kako bi vaša marka postala trenutno prepoznatljiva unutrašnjim i spoljnim ljudima.

Tkanine i završni dodiri:

Sa toliko širokim spektrom izbora dostupnih obrada zidova, tkanina, proizvoda za podove i građevinskog materijala, ovo je odlična prilika da se zaigrate sa slikom o vašem brendu koju prezentujete zaposlenom svetu. Delight predlaže odabir mekših tkanina i toplijih boja koje mogu da pomognu vašoj radnoj snazi da se osećaju kao da su kod kuće, putem redefinisanog dizajna kancelarija. Ovo će, zauzvrat, podsticati opšte blagostanje i mentalno zdravlje. Odabir izloženih zidova od cigle, betonskih podova i metalnog osvetljenja će biti privlačnije mlađim zaposlenima i pomoćiće vam da zadržite najbolji novi industrijski talenat.

Izvor: https://penkethgroup.com/knowledge-centre/office-design-can-communicate-brand/

Autor: Blogs, Knowledge Centre