Firme uvek traže što efikasnije načine za maksimalnu produktivnost svojih zaposlenih i povećanje profita. Mnoge metode koje se često koriste za postizanje ovoga obuhvataju stvari kao što su treninzi i podsticajni programimi. Nažalost, jedna oblast koja je isuviše često zanemarena je udoban kancelarijski nameštaj.

think-setup

Veza između kancelarijskog nameštaja i produktivnosti

Mnogi ljudi danas provode mnogo više vremena na radnom mestu nego kod kuće. Kao takav, njihov poslovni prostori može značajno uticati na njihovo zdravlje, kao i na blagostanje. Da li je ovaj uticaj negativan ili pozitivan zavisi od njihovog okruženja. Radni prostori treba da budu strukturirani na takav način da se promoviše pozitivan učinak i smanjuje nivo stresa.

Kako ergonomija može pomoći produktivnosti? 

Statistike pokazuju da kada zaposlenima nije udobno, dok rade, oni često doživljavaju visok nivo stresa i raznih fizičkih problema. Zato prilikom izbora kancelarijskih stolica i stolova, morate biti sigurni da su veličine odgovarajuće i da imaju podesive karakteristike koje pomažu u eliminisanju bola u leđima, nogama i vratu.

2

Jedna veličina ne odgovara svima

Isuviše često, kada preduzeća kupuju kancelarijski nameštaj, biraju slične komade za svakog zaposlenog u njihovoj kompaniji. Ovo nije tako dobar plan. Kao što su ljudi različiti, tako I kancelarijski nameštaj treba da bude drugačiji. Na primer, računovodstvenom timu će možda biti potrebno više prostora za skladištenje od vašeg telemarketing tima. Pored toga, možda ćete želeti da izaberete stolice koji mogu da prime ljude bilo kog oblika ili veličine.

Ovo su neke od najvažnijih stvari koje treba razmotriti prilikom kupovine nameštaja za vaš posao.